martes, 11 de septiembre de 2007

DeliCatessen


"Són moltes les cançons que m'han fet perdre el temps en aquesta vida i n'hi ha hagut moltes que m'han deixat amb la boca oberta més de cinc minuts seguits. Algunes m'han posat la pell de gallina i només dues o tres m'han fet plorar. Al Delicatessen m'agradaria compartir amb tu les cançons del temps perdut, les de la boca oberta i les de la pell de gallina. I no pateixis, perquè les que fan plorar se't plantaran al davant el dia que menys t'ho esperis."




Así presenta Albert Puig su programa musical de IcatFM de 21:00 a 22:00 de lunes a viernes de la noche. Un programa con música dulce, delicada y relajada... un lujazo con canciones poco comerciales y de todos los estilos, eso si pequeñas joyitas.


P.D. Se esta perdiendo el placer de sentarse a mirar el aparato de radio sin más, y es una verdadera lástima. Tal vez es que ya no los fabriquen tan bonitos como antes.

3 comentarios:

Fer dijo...

Cual es la emisora?

Clowndestina dijo...

IcatFM... www.icatfm.cat podrás oirlo por internet... el locutor habla en catalán, pero habla más bien poco, es un programa musical. La música dicen q es un lenguaje universal.

Fer dijo...

ah vale, dabuten, pues a ver si lo escucho hoy.

besitos